Γράφει ο Κώστας Τρύφωνος
ΚΥΡΙΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΖΗΤΟΥΝ
Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.
Είτε το θέλουμε είτε όχι η Γέννηση του Χριστού είναι ένα κοσμογονικό γεγονός σταθμός στην ιστορία της ανθρωπότητας, και ίσως και πέραν του πλανήτη Γη, χωρίς να αποκλείουμε, εφόσον δεχθούμε ότι είναι ο Υιός του Θεού, αυτό το γεγονός αφορά τα Σύμπαντα.
Όταν συνέβαινε αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός, τρία ήσαν τα συμαντικώτερα ...σημεία φωτισμού στην ανθρωπότητα. Το Μαντείον, η σχολή αν προτιμάτε, της Ανατολής, Το Μαντείον της Αιγύπτου, και Το Μαντείον της Ελλάδος.
Το πρώτον Μαντείον, Μάγοι εξ Ανατολής οδηγούμενοι από Αστέρα, προσκύνησαν το βρέφος δίδοντας του ως δώρα, Χρυσόν Λίβανον και Σμύρνα, το καθένα με τον δικό του συμβολισμό. Όμως συνέβηκε και κάτι άλλο, το βρέφος ήταν μέσα στην φάτνη και πιθανότατα κρύωνε, τότε ο Μελχισεδέκ που ήταν και βασιλιάς έβγαλε τον βασιλικό μανδύα και σκεπάζει το βρέφος και μένοντας ο ίδιος χωρίς βασιλική εξουσία, και αυτό τον τρόπο το αναγνωρίζει ως και δικό του βασιλιά.
Το Μαντείον της Αιγύπτου παραλαμβάνει και μεγαλώνει το παιδί μέχρι που πεθαίνει ο Ηρώδης και επιστρέφει στην Ιουδαία.
Το μαντείον της Ελλάδος όταν οι Εβραίοι απορρίπτουν τον Χριστόν και τον Σταυρώνουν, καλεί τούς μαθητές του στην Εκκλησία του Δήμου και τους ζητούν να μιλήσουν για το τι ήρθαν στην Αθήνα να κάμουν και τι πρεσβεύουν. Αφού άκουσαν τι είχαν να τους αναγγείλουν ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης πείθεται και βαπτίζεται πρώτος Χριστιανός.
Με το γεγονός αυτό η Οικουμενική αυτή οντότητα -ίσως και πανσυμπαντική- ο Χριστός αναγνωρίζει την οικουμενικότητα του Ελληνικού Έθνους και με την βάπτιση του
Διονυσίου αναγνωρίζεται ο Ελληνισμός ως οικουμενικός, ακόμη και πανσυμπαντικός και τρόπον τινά υπογράφεται ένα συμβόλαιο.
Για την καταγωγή των Ελλήνων από τον ουρανό καταγράφονται πολλές μαρτυρίες, τόσο στην μυθολογία όσον και στην πρώιμη ιστορία του Ελληνισμού. Και εφόσον ο πληθυσμός της Ελλάδος και της Κύπρου μπαστάρδεψε το βάρος πίπτει στους ώμους του Ελληνισμού της ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ.See More
Είτε το θέλουμε είτε όχι η Γέννηση του Χριστού είναι ένα κοσμογονικό γεγονός σταθμός στην ιστορία της ανθρωπότητας, και ίσως και πέραν του πλανήτη Γη, χωρίς να αποκλείουμε, εφόσον δεχθούμε ότι είναι ο Υιός του Θεού, αυτό το γεγονός αφορά τα Σύμπαντα.
Όταν συνέβαινε αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός, τρία ήσαν τα συμαντικώτερα ...σημεία φωτισμού στην ανθρωπότητα. Το Μαντείον, η σχολή αν προτιμάτε, της Ανατολής, Το Μαντείον της Αιγύπτου, και Το Μαντείον της Ελλάδος.
Το πρώτον Μαντείον, Μάγοι εξ Ανατολής οδηγούμενοι από Αστέρα, προσκύνησαν το βρέφος δίδοντας του ως δώρα, Χρυσόν Λίβανον και Σμύρνα, το καθένα με τον δικό του συμβολισμό. Όμως συνέβηκε και κάτι άλλο, το βρέφος ήταν μέσα στην φάτνη και πιθανότατα κρύωνε, τότε ο Μελχισεδέκ που ήταν και βασιλιάς έβγαλε τον βασιλικό μανδύα και σκεπάζει το βρέφος και μένοντας ο ίδιος χωρίς βασιλική εξουσία, και αυτό τον τρόπο το αναγνωρίζει ως και δικό του βασιλιά.
Το Μαντείον της Αιγύπτου παραλαμβάνει και μεγαλώνει το παιδί μέχρι που πεθαίνει ο Ηρώδης και επιστρέφει στην Ιουδαία.
Το μαντείον της Ελλάδος όταν οι Εβραίοι απορρίπτουν τον Χριστόν και τον Σταυρώνουν, καλεί τούς μαθητές του στην Εκκλησία του Δήμου και τους ζητούν να μιλήσουν για το τι ήρθαν στην Αθήνα να κάμουν και τι πρεσβεύουν. Αφού άκουσαν τι είχαν να τους αναγγείλουν ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης πείθεται και βαπτίζεται πρώτος Χριστιανός.
Με το γεγονός αυτό η Οικουμενική αυτή οντότητα -ίσως και πανσυμπαντική- ο Χριστός αναγνωρίζει την οικουμενικότητα του Ελληνικού Έθνους και με την βάπτιση του
Διονυσίου αναγνωρίζεται ο Ελληνισμός ως οικουμενικός, ακόμη και πανσυμπαντικός και τρόπον τινά υπογράφεται ένα συμβόλαιο.
Για την καταγωγή των Ελλήνων από τον ουρανό καταγράφονται πολλές μαρτυρίες, τόσο στην μυθολογία όσον και στην πρώιμη ιστορία του Ελληνισμού. Και εφόσον ο πληθυσμός της Ελλάδος και της Κύπρου μπαστάρδεψε το βάρος πίπτει στους ώμους του Ελληνισμού της ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ.See More
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου