Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΤΟ ΜΕΓΑ ΔΙΛΗΜΜΑ

ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ *  Τόσα χρόνια με κυβερνουν τα κόμματα, αυτό πίστευα σαν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Πάνω σε αυτό το σύστημα έκτισα τα όνειρα μου και ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑ για μένα και τους απογόνους μου ένα τον ιδεώδες κόσμον μου.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΕ, εξανέμισε τα όνειρα μου, καταρράκωσε την αξιοπρέπεια μου, φορτωσε με χρέος όχι μόνον εμένα αλλά μέχρι τα δισέγγονα μου και βάλε.........

ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗΝ *  Δεν πάει άλλο, όποιο χαλικάκι κι' αν σηκώσω θα βρω απο κάτω σκάνδαλο και από πάνω έχω τα πρωτοκλασάτα στελέχη των κομμάτων να παρουσιάζουν τα κόμματα τους ωσάν λευκές περιστερές!  Πρέπει να αντιδράσω!  Πώς?  ΄Εχουμε Ευρωεκλογές και σαν πρώτο όπλο έχω την ψήφο μου.  Δύο είναι τα εμπόδια!  1ον Η αποχή  και 2ον Θα πρέπει να ψηφίσω κόμμαν και όχι άτομα.   Τελικά παίρνω την απόφαση μου.  ΜΗΔΕΝ ΑΠΟΧΗ  &  ΜΗΔΕΝ ΨΗΦΟ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΜΠΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ *   Αν εκλεγή ο τάδε ευρωβουλευτής την θέσιν εις την βουλήν παίρνει το παιδί μου που είναι επιλαχών.  Το παιδί μου είναι ακαιρέου χαρακτήρα και δεν έχει απολύτως τίποτα να το βαρύνη και σαν δημόσιο πρόσωπο.  Άνιση η πάλη μέσα μου και λέω........
ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΛΗΜΜΑ.........
ΘΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου